Lugn start på semestern

Den sista timmen på jobbet tänkte jag att näe, jag hade inte orkat med en enda liten fjuttig
timme till. Då hade jag kollapsat. Så det var en himla tur att semester kom när den kom ;)
Jag hade planerat allt i förväg så det var bara att cykla raka vägen till paradiset Rödäng
(Mamma och Pappas baksida på 20 kvadrat) där även lillkatten väntade. Så skönt att bara få sitta där, det
känns som att komma ut på landet. Nästan så illa är det att bo i lägenhet på sommaren.
Solad eoch njöt, tog en powernap, mamma och jag tog en prom och köpte glass
vi stövade över ängen till Kvantum och film som avsluting på första semesterkvällen :)
Nu är allt packat, lägenheten städad och imorron sätter jag mig på tåget till Glommersträsk.
Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0