Snart riktigt helg!

I går pluggade jag och Linn inför tentan, ett bra team var vi. Sen var jag och Emil i väg på första kursen på MVC om amning, vilket konst det verkar vara att amma. Ska blir spännande att se hur det går för mig och bebben i framtiden med det. Om vi fixar det och om vi gillar det? Tur att vi är två föräldrar om äventyret :)
Första tentan är om en timme, spännande! Kännas ändå hyffsat bra, borde leda till G.
Och efter tentan så blir det riktig helg, så himla skönt att inte ha något att plugga på!
I helgen blir det tårta, MUMS. Emil har tänkt sig komma i kapp mig åldersmässigt, det blir trevligt :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaa att göra om olika folk var hela mitt nöje igår =) det går att göra huuur mycket som helst =))

2010-10-08 @ 10:26:26
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0