dåligt med uppdateringar

Eller väldigt dåligt med uppdateringar har det varit ända sedan bloggen startade.
Magen växer så jag hoppas att det lilla barnet gör detsamma :) På måndag är en
stor dag, det är nämligen dags för första ultraljudet! Det ska bli riktigt spännande,
är både förväntansfull och nervös. Är det en riktigt bebis däri, är den frisk?
I övrigt har jag börjat plugga till förskolelärare och det känns helt rätt :D
Dock är det lite trist att jag bara hinner komma in i en klass för att sedan ta
studieuppehåll. Fast jag tror att det kommer vara himla trevligt med studieuppehållet
då man får en liten att vara hela dagarna med!

Tänk på vilken framtid ni vill ha nu när ni röstar på söndag. En framtid med trygghet om
ni skulle bli sjuka eller arbetslösa eller en där man måste vara frisk och arbetsför
för att ha en chans i detta samhälle. Jag har känt mig trygg under min uppväxt
och vill också att mina barn ska få chansen att känna så. Jag vet vem som byggde upp
den tryggheten, inte var det då alliansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0