Skogen

Idag gjorde vi det, tog oss ut i skogen! Det blev en liten brasa, lite kaffe, lite blåbär, lite svamp och fågelletning. Härligt att komma ut, speciellt när det var så bra väder. Annars är det så lätt att dagen går och sen blir klockan för mycket och jag blir stressad. Mysigt var det. Jag hoppades få se lite kantareller men tror att jag måste plugga på lite för att hitta dom guldisarna. I kväll var jag och några damer och tittade på en fotbollsmatch med Ufc. Kul att se fotboll, var länge sen. Det skulle jag också vilja göra oftare.


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad härligt! Dagar i skogen är underbara! :) Kram

2011-08-30 @ 13:26:16
URL: http://helenahillan.blogspot.com
Postat av: Helena

Ja du får prova havredrycken ;)

Ja vi hade det supermysigt i Hemavan. Och hittade massoor med kantareller :)

Ses på Lördag! Kram

2011-08-31 @ 10:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0