Bagageutrymme

Det har varit en rolig dag. Matilda, jag och Elis har bökat på i stan, tänkte ta deras bil till Ersbodaaffärerna Myrorna och någon till nyöppnad secondhandbutik. Men planen gick i stöpet, vi lyckades inte få in barnvagnen i deras bil. Det kanske hade gått med ett ännu genuinare försök, fast jag blev för ängslig att ha sönder deras saker i bagageutrymmet. Tur att vi har våran stora blåa bussbil, trots att det känns som den drar mycket bensin är den värdefull med sina stora utrymmen. Man rymmer massa bråte och ändå går det bra att slänga in barnvagnen också. Fick även en härlig prom på kvällen med Karin, utan Elisson. Han fick vara med mormor och morfar, jag tyckte han skulle slippa ännu mer vagnåkning då han redan åkt vagn hela dagen. Nu strax innan midnatt fick  jag och Elis hämtning av Emil och Elis farmor som varit och fiskat igen. Elis var tröttaste bebben och Farmor Lena funderade även hon över utrymmet i hennes bil.

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0