Att gråta på jobbet

Det känns inte helt okey. Fast så blev det igår. Jag har varit allmänt stressad över det
ena och det andra. Jobbet har varit ett av de stora stressmomenten. Jag ville
börja plugga redan förra året, men tyckte att det vore smartare att spara lite pengar
innan livet som fattig student och även att det vore trevligt med en långresa till typ thailand.
I alla fall blev det så att jag jobbade ett år till, men det har känts som att jag står och
stampar på samma ställe och blir galen ( Som tur är har jag lyckats spara pengar och
fått åka på en resa till thailand, så det var ju inte förgäves som jag jobbade. )
Sen har det blivit mer att göra på jobbet osv. I går blev det för mycket i mig.
Det var något som skulle bli annorlunda och jag uttryckte min oro för att det skulle
bli jobbigt och en annan sa något lite dumförklarande och där brast det. Hela årets stress.
Jag stortjöt och fick fara hem, tog ledigt i dag också.
Verkar vara fler som tycker att det är stressigt.
Känns läskigt att komma tillbaka imorgon.

I samma veva slutade jag snusa för trehundrafemtioelfte gången. Det kan ha byggt på
känslostormen.

Känns iaf bättre, får ta morgondagen som den kommer! :S
Ska bli väldigt kul att fara på grillning/fisketur ( kanske även hittar lite grodyngel ) imorgon

Kommentarer
Postat av: Karin Fahlèn

Det är typiskt att allt kommer på en gång och det är säkert fler på jobbet som känner så där. Man får bli ledsen ibland!

2010-05-19 @ 20:10:03
URL: http://roligatider.blogg.se/
Postat av: Anonym

nååh.. lilla sandra =)

det är nyttigt att grina ibland, man MÅSTE få göra det, då kanske inte allt känns riktigt lika jobbigt efteråt?

vi måste hitta på något snart, det börjar vara länge sen.

kram

2010-05-20 @ 13:01:01
URL: http://siemprealgo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är sant, man behöver gråta ibland och nu känns det faktiskt bättre. Det är lättare att trösta än att bli tröstad, typs?

Moa hörde att du också skulle med ikväll, det blir ju supermysigt med grillning och fiske :)Då blir det två barnvagnar :D

2010-05-20 @ 14:25:59
URL: http://http://distriktrettiotva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0