Bloggandet

Jag tycker att det är helkul att skriva men speciellt läsa andras bloggar :)
Tack alla som har så fina bloggar!

Har varit och Tbc testat mig hos barnmorskan i dag, det visade sig
att jag inte hade det :) Tror dock att jag fick vaccin mot det när jag
var en liten bebis, man skulle/fick göra det om man brukade hälsa
på i finland eller var det bara vasa?  Hmm..

Nu är det bara till att sätta i gång med pluggandet och sin vidare till
skolan för att göra ett Röstlabb. Den visade att jag knarrar med rösten
och att jag anstränger rösten mycket  när jag höjer den, hmm
svårt att ändra på efter 23 år.

En bild på världens söstaste pluggkompis


Kommentarer
Postat av: Anonym

kerstin har helt å hållet rätt =) du kan hämta ditt pris i närmaste pressbyrån kiosk för bara 50 öre, och du får TVÅ för bara en krona!! Detta är ett "one time" tillfälle =)

2010-09-29 @ 19:33:20
URL: http://siemprealgo.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du är snäll du, sandra =) med några hundra års träning kanske jag skulle platsa där =D

2010-10-01 @ 18:42:29
URL: http://siemprealgo.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha jag försökte hämta det magiska priset men 50 öringar var förbjudna nu sa dom ;) Får vänta på bättre tider!

2010-10-05 @ 07:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0