2 dagar kvar...

Tills SEMESTERN!!!!!
Oj, jag har väntat och väntat och väntat. Den är riktigt efterlängtad trots 1 månad i Thailand
i vintras. Bär av till fjällen först, det ska bli spännande att fara dit på sommaren.
Jag, Emil och kanske hans mamma ska fara och fiska. Mysigt, hoppas att det inte
är lika mycket mygg som i vissa skräckhistorier man hört från fjällvandringar m.m.
Andra veckan bär det av på bilsemster till stockholm med familjen Perrsson/Fahlén, det ska
blir ruksigt roligt. Hoppas att vädret är med oss! Tredje och sisa veckan blir en slapparvecka
i stan, hoppas på mycket sol och strand :D

Kommentarer
Postat av: Karin Fahlèn

Vad roligt att du skriver igen, fortsätt med det:)Det ska bli skitkul att fara till Sthlm, jag längtar!

2010-07-07 @ 19:09:57
URL: http://roligatider.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha jag trodde inte jag hade kvar någon läsare, jag har ju inte så bra uppdateringar:)

Verkligen superhärligt och hoppas att vi får sånt där super väder som det verkar vara där nu :D

2010-07-10 @ 19:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0