Morgonstund har guld i mun, eller?

Nu har Karin också skaffat blogg, det är alltid kul att läsa andras bloggar :)

Började dagen med att vakna 06.20 och skulle börja 06.30. Blir så arg på mig
själv när jag inte kan vakna till klockan. Har dock blivit bättre en förr, nu är det
ju i alla fall engångsföreteelser och inte en vana! Cyklade som en galning på sidan om E4:an
( alla fuskisar som får åka bil, våran står bara och hänger på parkeringen med körförbud sen
besiktningen) och hann faktiskt i tid! Skönt men inte allför trevlig start på dagen. Som vanligt i vid lunchtid
har man världens ideér om vad man ska kunna göra för kul när man kommer hem från
jobbet och som vanligt när man kommer hem är man helt slut. Konstigt det dära.
Ikväll blir det iaf bio med matilda, mysigt!
Nu kurrar det i lillmagen och det börjar dofta kyckling Mmmm:)

Längtar efter mera kissevalpar




Kommentarer
Postat av: Karin Fahlèn

Jaa att man måste tjata;) jag måste ju ha någonting att läsa på dagarna och mellan pluggtimmarna. Det är mycket man vill göra med lite man orkar, känner igen det där. Jag tror man får gilla läget helt enkelt!!!

2010-05-11 @ 18:39:52
URL: http://roligatider.blogg.se/
Postat av: sandra

haha tjat fungerar ;) Du har nog rätt om att gilla läget! Är ju lite skönt att var lat med.

2010-05-11 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0