Lampa, pappa men vart är mamma?

I går frågade vi Elis om han kunde säga lampa och det lät som han sa det, 2ggr. Idag frågade Emil: "Kan du säga pappa?". Sen sa Elis "pappa", vi upprepade och han sa samma sak igen. Vet inte vad man ska tro, kan han redan härma, eller är det tur? Vet han vad han säger? Men det känns så han brukar titta på pappa när man säger pappa och lampa när man säger lampa och mamma när man säger mamma...med lite envishet från vår sida. Men vad hände med "Mamma"?

Här kommer en bild på en eller den enda hakklapp jag gjort, jag är så glad att jag gjorde den och att den blev bra. Tack för hjälpen svärmor Lena :)


Kommentarer
Postat av: Karin Fahlén

Har inte varit inne på din blogg på evigheter. Kul att du skriver och vilka fina bilder!! Att du var så händig och sydde haklappar trodde jag aldrig, vilken supermamma!:)

2011-10-19 @ 14:53:44
URL: http://roligatider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0