Rörande

Här kommer lite fina ord som fick mig rörd, tagna ur tidningen Vi föräldrar där Johan Såthe har skrivit en krönika om relationen till hans dotter Harriet:

"Det handlar nog om att jag älskar den period som Harriet är i nu. Hon älskar livet och tror gott om alla. Hon skrattar  och leker, inget jobb, inga pengar, inget tjafs. Bara leva livet nära dem man älskar. Nya saker att upptäcka varje  dag.
Jag vet att när jag väl tagit den första striden med min dotter kommer det snart att komma en till. Och en till.
Om jag väntar med att sätta ner foten och bli en sträng uppfostringspappa får jag och min bästa kompis mysa vidare   i vår egen värld en stund till.
Jag vet att vi lever på lånad tid.
Tack, Harriet, för att du gav mig mitt drömjobb.
Du är den bästa chef jag någonsin haft."
Här är våran chef:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"han e sååå sööt!!!!"

vi läser inte din blogg ännu men tittar gärna på bilderna kramar Faster Farmor Åsa och Sofia(åsas kompis)

2011-09-03 @ 23:53:17
Postat av: Sandra

Tackar, jag ska hälsa Elis att ni sagt det ;)

2011-09-08 @ 11:54:25
Postat av: Karin Fahlén

Vilken liten chef ;)

2011-10-19 @ 14:55:37
URL: http://roligatider.blogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0