Hurtigt värre

Jag och Elis gick hela vägen till Ica-Maxi och tillbaka idag, en eloge till oss! Tog ingen korg för jag skulle ju bara handla en boll. Haha, så slutar det aldrig! Inte för att jag handlade överdrivet mycket men lite ditt och datt. Det blev denna fina Hello-Kitty boll, den enda bollen dom hade kvar tydligen. Tur för mig eftersom jag bemödat mig att gå hela vägen dit just för en boll.



Elis har börjat resa sig upp mot diverse föremål. Vi har börjat länsa områden som är under metern och innehåller icket ätvänliga saker. Känns som att man får ha ett vakande öga på honom hela tiden. Är läskigt att han kan äta vad som helst och inte har han världens bästa balans heller. Tycker så synd om honom när han ramlar och slår sig. Ajaj. Här står han gärna och river ner saker som jag lägger upp. Tror att det är någon form av lek vi har.


Kommentarer
Postat av: Helena

OJ vad han växer den lilla gossen! Fortsätter han i denna takt kommer han ju vara tonåring när jag kommer hem! ;)

Jag gillar också hösten, saknar faktiskt den svenska hösten här nere.

Och vilken fin boll! :)

Kramis

2011-10-08 @ 01:14:12
URL: http://helenahillan.blogspot.com
Postat av: Faster

Han ar sa javla sot! Saknar trollungen sa galet mkt. MEGAKRAMAR till er allihopa!

2011-10-31 @ 07:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0